בית נקי וחיות

הרבה מאוד אנשים אוהבים חיות. אבל איך משלבים חיה עם בית נקי? מה עושים קודם? אנו נשמח שתקראו במאמר הזה כמה טיפים שיוכלו להקל אליכם, ושתמשיכו להנות מהחיה.

ניקיון יומי וחינוך חיית המחמד שלך הם שניים מהמפתחות הנהדרים שיש לעקוב אחריהם.

בעלי חיים, כמו כלבים וחתולים, הם בני לווינו הנאמנים, ולפעמים, מלכי הבית. אבל, כמו כל היצורים החיים, הם מתלכלכים וצריך להקדיש תשומת לב רבה לניקיון כדי שלא תצטער שיש חיה בבית.

ניקיון יומי

כדי למנוע הצטברות של לכלוך, הן שלך והן של חיית המחמד שלך, מומלץ לטאטא ולקרצף את הרצפה פעם ביום. כדי שהמשימה הזו לא תהפוך כל כך כבדה, עדיף שתהיה פיזור ברור של הבית וללא ריהוט נוי יתר על המידה.

מוצרי ניקוי

אל תחשוב אפילו על ניקוי עם אמוניה אם אתם לא רוצים לכעוס על חיית המחמד שלכם, וזו תהיה אשמתכם. ריח האמוניה הוא חזק מאוד ומזכיר שתן. לכן חיה שלכם תרגיש שפלשתם  לטריטוריה שלו ובעקבות האינסטינקטים שלו הוא יסמן את ביתכם. אם יום אחד קורה שהוא מקל על עצמו בתוך הבית, השתמש ביקרבונט כתחליף.

היגיינה הדדית

מצידכם, אם אתים נוטים לאלרגיות, עלייכם לשטוף ידיים בסבון לאחר נגיעה בחיית המחמד שלכם ולפני הכנסת האצבעות לעיניים או לפה. כמו כן, מומלץ להשתמש במגבונים היגייניים או בנוזל חיטוי/ג'ל.

עלינו לדאוג גם להיגיינה של בעלי החיים שלנו. לדוגמה, במקרה של כלבים, אם תנקו את כפותיהם ואת הלוע שלהם עם מגבון לח כשתחזרו הביתה מהרחוב, תעזרו לפחות חיידקים מהרחוב להיכנס לבית והכלב שלכם יבלע אותם אם ילקק. בנוסף, לרוב מציעים לשטוף אותם כל 15 יום בצורה אינטגרלית.

שמרו על הדברים שלהם נקיים

גם המיטה וגם הצעצועים שלו חייבים לשמור על ניקיון קבוע. לדוגמה, אוורו את המיטה שלך מדי יום ושטוף אותה אחת ל-15 ימים. זה ימנע משיער להצטבר וליצור ריח רע.

לצחצח אותם לעתים קרובות

חשוב שאם אתם לא רוצים שהבית יתמלא בשיער, תצחצחו את חיית המחמד שלכם כל יום או יומיים. כשהם בתקופת נשירת השיער, יש לעשות זאת אפילו פעמיים ביום.

לאוורר את הבית שלך

אם אתם לא רוצים שהאורחים שלכם ירגישו לא בנוח עם הריח של בן הבית הפרוותי שלכם, חשוב מאוד שתפתחו את החלונות כל יום.

תשכחו מלהשתמש שוב באבק, כי זה רק יסיר אבק ולכלוך. עדיף להשתמש במטלית לחה. חשוב לנקות את החפצים שלכם לעתים קרובות, להשתמש בסודה לשתייה ובחומץ תפוחים. טיפ נוסף הוא להשתמש בשואב אבק להסרת שיער ואבק.

 

לפרטים נוספים, אנו נשמח לתת שירות.

שתפו את המאמר

מאמרים נוספים

איך נוכל לעזור לך?