איך לארגן את הבית והבגדים בחורף?

כמו שאתם יודעים, שינויי מזג אויר הוא לא כל כך כיף כשצריך להחליף או לשנות את הארון שלנו. לכן במאמר זה אנו רוצים לתת לכם טיפים כדי שההחלפה תהיה הרבה יותר נעימה.

החודשים הקרים הגיעו והבית שלנו הוא כאוס של בגדי קיץ, שמיכות ומעילים. במאמר זה אנו מייעצים לכם כיצד לנקות את הבית שלכם לקראת החורף בצורה מהירה ומסודרת.

הנה כמה טיפים שייעזרו לכם לעבור את החורף בצורה הכי טובה שאפשר:

בגדים להחלפה. אנו ממליצים לא לאחסן בגדים ישירות מהארון לקופסאות. הדבר הטוב ביותר הוא להניח את הבגדים המקופלים על המיטה או השולחן וכך תוכלו לראות אילו בגדים חיכו לכם כל הקיץ ולא השתמשתם. אל תשמור אותם, אם לא השתמשת בהם במשך שלושה חודשים יהיה לך קשה לעשות זאת בשנה הבאה.

לסיום, אנו ממליצים לאחסן בגדי קיץ בקופסאות שקופות כדי שתוכלו לראות את התוכן.

ניקיון הבית

ניקוי חלונות ותריסים. האבק המצטבר יהפוך לבוץ עם הגשמים הראשונים או הלחות של הלילה, מסיבה זו עדיף להשאיר אזורים אלו נקיים מאוד, בהתחשב בכל חלל. תחילה העבירו מטלית מיקרופייבר יבשה או שואב אבק, לאחר מכן השתמשו במים חמימים ובסבון ניטרלי, ולבסוף יבשו.

ניקוי שטיחים וטקסטיל. החורף הוא זמן טוב לשטוף וילונות ולהסיר אבק ולכלוך שהצטברו בקיץ, מאחר והחלונות נשארים פתוחים שעות ארוכות יותר. מסיבה זו רצוי לנקות גם שטיחים, כיסויי כריות וכל הטקסטיל שנשאר חשוף בשאר ימות השנה.

טרסות, פטיו ואזורים חיצוניים. למרות שאזורים אלו מאבדים בולטות בחודשי החורף, הטיפול והתחזוקה שלהם חייבים להיות קבועים. טאטוא, ניקוי והגנה על אזורים החשופים לקור ולגשם ישמרו על אזורים אלו במצב מושלם. אנו ממליצים לכסות את הרהיט כדי להגן עליו מפני לכלוך וגשם.

נקווה שכל הטיפים ייעזרו לכם כדי שתוכלו לעבור חורף קר ונעים.

 

לכל פניה, ייעוץ אנו לשירותכם – חברת CLEAN 4 YOU

שתפו את המאמר

מאמרים נוספים

איך נוכל לעזור לך?