ניקיון אחרי שיפוץ

קיבלתם את מפתח הבית, מזל טוב הבית שלכם, אבל… שעת השיפוץ התחילה, והבלגן חוגג. אחרי שאתם יודעים שהכל הסתיים וצריך לנקות. מאיפה מתחילים? מהו הסדר הנכון? נשמח שתקראו את המאמר הזה ותקבלו את כל הטיפים האפשריים.

טיפים לניקיון הבית לאחר עבודה

שיפוץ הבית שלכם הגיע לסופו, אבל אל תתפלאו אם מה שמקבל את פניכם כשאתם פותחים את דלת הכניסה הוא לא מחזה יפה. שיפוצים עלולים לגרום לבלגן עצום בבית ולהשאיר אבק בניה בכל מקום. למרות שהבית בדרך כלל מנקים אחרי הצגה, עדיין עשויות להיות תזכורות פה ושם. והם נשארים.

השלבים שיש לבצע כדי לנקות את הבית שלך לאחר עבודה

נכון, הבית שלכם מלא אבק ונשאר אחרי העבודה ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל. כאן נסביר מה עליכם לעשות כדי לנקות את הבית לאחר עבודה.

  1. אוורור: שלב חיוני לניקוי יעיל

פתחו את החלונות והכניסו קצת אוויר צח. הבית שלכם צריך להתרענן לאחר כל העבודה שנעשתה בו. זה גם יהיה צעד ראשון מצוין לבריאות שלכם שכן כולנו יודעים שנשימת אבק ולכלוך אינה טובה לריאות שלכם. במידת הצורך, ללבוש מסכת פנים לפני שתתחילו.

  1. היפטרו מלכלוך גלוי, דבר ראשון

אנו יודעים שאתם מתפתים להושיט יד למגב כדי לתת לרצפה שלכם ניקיון טוב, אבל לפני שאתם עושים זאת, טאטאו כדי להסיר כל לכלוך גלוי תחילה. תתחילו מלמעלה ועבדו עד למטה. כדי להסיר אבק מהבית, תנו למדפים והמשטחים שלכם 'טאטא' טוב עם מטלית יבשה והשתמשו בשואב מטאטא או רצפה. אל תזניחו את פנים הארונות ואת המנורות שלכם.

  1. לשפשף את כל החדרים והמשטחים כדי להסיר היטב לכלוך

לאחר שהסרתם את רוב הלכלוך, הגיע הזמן להוציא את המגב כדי להיפטר מכל אבק, עדין יותר או חלקיקי לכלוך. אם אפשר, השתמשו בחומר חיטוי ובמטלית מיקרופייבר כי זה נפלא לתפיסת נקודות אבק זעירות. תנו לכל משטחי הבית שלכם לעבור טוב. זה כולל את הקירות, ידיות הדלת, אדני החלונות והדלתות. ייתכן שתצטרכו לנקות במשך כמה ימים, בשל כמות האבק שעלול לגרום לאתר בנייה. היו סבלניים, בקרוב הבית שלכם יהיה נקי משאריות העבודה. לשם כך עדיף לקבוע שגרת ניקיון ולפעול לפיה.

  1. תסירו כתמים מהשיפוץ

זה בלתי נמנע שיופיעו כמה כתמים עקב עבודות בנייה. על תדאגו אם אתם רואה סימנים או טביעות אצבע על משטחי הלמינציה שלכם, מכיוון שניתן לנקות אותם בקלות עם מטלית לחה וחומר ניקוי עדין. ואם יש לכם כתמי דייס על האריחים שלכם, אתם יכולים להשתמש בכלים ביתיים כמו מברג כדי לגרד אותם.

 

לכל שאלה, פניה, ייעוץ, אנו ב- CLEAN 4U נענה לכם בשמחה.

שתפו את המאמר

מאמרים נוספים

איך נוכל לעזור לך?