איך לשמור על בית נקי?

לכל אחד מאיתנו יש את הסגנון שלו, איך לסדר ואיך לנקות… אבל האם אנו עושים נכון? במה אנו יכולים לשפר כדי שיהיה יותר קל? במאמר זה תוכלו לקבל טיפים שונים על טיפול בבית ועל שמירת בית נקי.

כמו שכולנו יודעים ניקיון וסדר מונעים סיכונים. בית מבולגן, עם הרבה זבל יכול להוות סכנה. בנוסף, חפצים רופפים שנמצאים תמיד על הרצפה (אם זאת משפחה עם ילדים קטנים) עלולים להגביר את הסיכון לנפילות ולגרום לפציעה. ניתן להימנע מהם עם סדר ואחסון טוב.

בית נקי

תוכלו להשיג מנוחה טובה ועמוקה יותר כאשר החדר שלכם נקי ועם אוויר צח. בבקרים תהיה לך יותר אנרגיה ותהיה פרודוקטיבי יותר. כדי לשמור על חדר נקי, תחליפו את המצעים באופן קבוע. אל תשכחו לנקות לעתים קרובות את המזרן ואם יש לכם את הווילונות והשטיח. אלמנטים אלו נוטים לצבור חיידקים וקרדיות, וזו הסיבה שהם זקוקים להיגיינה מתמדת.

זכרו שהבית שלכם מדבר גם עליכם ועל האישיות שלכם. אז הזמינו ונקו את הבית שלכם כדי ליצור רושם טוב, לעצמכם ולסובבים אתכם.

שמרו על חדר האמבטיה נקיה

אם אתם מסיימים לצחצח שיניים או להתקלח, האידיאל הוא לנקות את החללים האלה מבלי לעשות זאת יותר לעומק, פשוט נסו לשמור על סדר הולם.

זוהי דרך להבטיח שאזורי האמבטיה יהיו נקיים מהצטברות לכלוך כדי לשמור על ניקיון הבית.

 קבעו תכנית שגרתית

אחד הטיפים הראשונים שיש לעקוב אחריהם מבוסס על התחלה עם תוכניות שגרתיות לפעילויות שכדאי להתחיל לאחר שתקום מהמיטה. באופן אידיאלי, אתם יכולים לתכנן ולחלק את המשימות הבסיסיות מדי יום, עם זמנים ספציפיים כדי לעמוד בשגרה.

טיפ מאיתנו- תנסו לקבוע יום אחד לניקיונות כך הבית יהיה נקי וגם מסודר, בנוסף זה טוב לסדר ולארגן את הבית יום כן יום לא כך כמו שאמרנו האווירה תיהיה יותר טובה.

 

לכל שאלה, פניה אנו כאן ב CLEAN 4U נענה בשמחה.

שתפו את המאמר

מאמרים נוספים

איך נוכל לעזור לך?