חורף יגיע לארץ! כמה טיפים לשמירת כניסת הבית נקייה

החורף מגיע! המשמעות היא לא רק התקררות, אלא גם מטלות בית נוספות.

ההליכה במזג אוויר גשום משאירה סימנים על הבגדים ונעליים שמועברים מאוחר יותר לביתכם. כדי למזער את ההשפעות של לחות ולכלוך, בואו נדבר על איך להכין את המסדרון לתקופת הסתיו-חורף.

אנו מציעים מספר טיפים כדי לשמור על הניקיון בכניסה לבית:

 

  1. עבור האחראים ביותר:  שטפו את הנעליים ברגע שאתם מגיעים הביתה😊 לאחר מכן נגבו את הרצפה בכניסה.

תכבסו את הנעליים מיד, היא דרך מצוינת לשמור על ניקיון הכניסה לבית. הדגש הוא על שטיפת הסוליות. אבל אם כבר שוטפים את הסוליה,  אז שוטפים גם את החלק העליון, נכון? הנעליים נשארים מסודרים ונקיים .שטפו והניחו את הנעליים – ואז נגבו את הרצפה, ואין יותר לכלוך!

כדי להפוך את ניקיון הרצפה לקל ומהיר יותר, הניחו את המגב עם ספוג ומסחט ושמרו אותו ליד הכניסה. אתם אפילו לא צריכים לגעת בלכלוך ובספוג עם הידיים שלך!

  1. צרו מחסומים ללכלוך.

כדי שלא יהיה לכלוך בכניסה של הבית, ניתן לייצר מחסומים וכך יהיה יותר קל לנקות.

המחסום העיקרי הוא שטיחון קשוח לפני הכניסה לבית, הוא יכול להיות עשוי מפלסטיק קשיח או גומי. עליו נוח לנער את הרגליים ולשפשף את הסוליות.

  1. מגש לנעליים.

הפתרון לאחסון נעליים מלוכלכות הוא משהו כמו מגש עם דפנות נמוכות. נעליים נשלחות אליו ברגע שאתם חולצים את הנעליים. מים ולכלוך מתנקזים לתוך המגש מבלי ליפול על הרצפה. לאחר מכן נוח לקחת אותם ולשטוף אותם ,תוך מספר שניות. יש עקרות בית שמכניסות למגשים גם מחצלות סופגים וסמרטוטים. ואז הסוליה, אלא אם כן היא עד לקרסול בבוץ, תהיה כמעט יבשה כשאתם מרימים את הנעליים.

 

  1. מייבשים בגדים לאחר הליכה.

כמובן, יש פחות לכלוך ולחות על מעילי גשם וז'קטים מאשר על מגפיים. ועדיין, יהיה טוב בזמן ההגעה הביתה לתלות את הבגדים העליונים לא בארון סגור, אלא על מתלה עם ווים, או אפילו יותר טוב על קולבים.

אם לייבש את הבגדים החיצוניים על קולב אז אפשר לימנע ריחות לא נעימים.

  1. מטריות.

לנוחיות ייבוש המטריות, אנו מציעים להניח ליד הכניסה דלי רגיל למדי גבוה, בו ניתן לשים  את המטריה מיד עם הכניסה לבית. אפילו סלסלת ניירת פשוטה תתאים למטרה זו.

במקום דלי, אפשר לקנות מעמד שמשיות אופנתי, וזה יהיה יתרון לעיצוב המסדרון.

אז, קיבלתם את המטען העיקרי של הידע!

בצעו את הפעולה ושמרו על ביתך נקי עם הטיפים שלנו!

 

 

 

 

שתפו את המאמר

מאמרים נוספים

איך נוכל לעזור לך?